به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

غلامی: شرمنده هواداران شدم| شش، هفت ماه احتمالا از بازی دور باشم

  • کد خبر: ۷۴۶۲۶
  • ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
غلامی: شرمنده هواداران شدم| شش، هفت ماه احتمالا از بازی دور باشم
عارف غلامی از اینکه نتوانسته دربازی با پرسپولیس تا پایان بازی در ترکیب تیمش باشد ناراحت است. او درتلاش است تا هرچه زودتر مصدومیت شدیدی که دچارش شد را پشت سربگذارد.
به گزارش شهرآرانیوز، عارف غلامی با مصدومیت شدید در دربی ۹۶ مواجه شد. او که بعد از آسیب دیدگی در صحنه اول که قصد دفع توپ را داشت، می‌خواست درهمان شرایط به بازی ادامه دهد، اما نتوانست درباره آنچه دراین بازی به او گذشت می‌گوید: «یک لحظه مهاجم پرسپولیس با دروازه ما رخ در رخ شد که من هم جا مانده بودم. با سرعت زیاد به عقب برگشتم تا توپ را دفع کنم. بدن من در زاویه‌ای قرار داشت که تعادل خوبی نداشتم، اما با این حال با سرعت بالا برگشتم و توپ را درشرایط بسیار سختی دفع کردم و بلافاصله روی زمین افتادم. درآن لحظه احساس کردم رباط پایم پاره شده است، اما بدنم داغ بود و به خودم گفتم باید بازی کنم، چون استقلال به من نیاز دارد. برای همین بعد ازدقایقی که دکتر پای من را بررسی کرد، دوباره بلند شدم و به بازی ادامه دادم. درحین بازی متوجه درد شدیدی روی پایم شدم و دقایق کوتاهی بعد از آن مصدومیت دوباره برسر گرفتن یک توپ به پای من فشار آمد و روی زمین افتادم ودیگر نتوانستم بلند شوم. شرایط بسیار سختی را تجربه کردم. دید بسیار شدیدی درپای من بود به طوری که حتی نمی‌توانستم دیگر بلند شوم وراه بروم. تلاش کردم تا شاید دوباره بتوانم برای استقلال بازی کنم، اما نشد. واقعا از هواداران محبوب تیمم عذرخواهی می‌کنم که چنین اتفاقی رخ داد. دوست داشتم تا آخر در زمین باشم و به استقلال کمک کنم، اما شانس با من یار نبود.»
 
غلامی درباره اینکه چه زمان آماده حضور در بازی می‌شود این پاسخ را داد: «باید به زودی پایم را جراحی کنم. بعد از جراحی لااقل ۳ ماه نیاز است که فیزیوتراپی کنم. این فصل را قطعا از دست داد و احتمالا تا نیم فصل بعد نیز نتوانم برای استقلال بازی کنم. البته اگر روند درمان خوب طی شود، حتی شش ماهه همه می‌توانم دوباره به شرایط بازی برسم و برای استقلال بازی کنم. باید ببینیم درآینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. من تمام تلاشم را می‌کنم زودتر به فرم بدنی مطلوب برگردم برای استقلال بهترین بازی‌ها را انجام دهم.»
 
غلامی درباره پیروزی در دربی هم این صحبت را انجام داد: «برد حق استقلال بود. با تمام احترامی که برای حری قائلم، اما اعتقاد دارم که استقلال مستحق این پیروزی بود وباید دراین بازی به برتری می‌رسید. خدا را شکر که در ضربات پنالتی موفق شدیم حریف را شکست دهیم. برد بزرگی برای ما به دست آمد، اما درادامه باید دو بازی دیگر را هم ببریم تا قهرمان جام حذفی شویم. استقلال مستحق پیروزی درجام حذفی است و ما باید یک جام را به هواداران هدیه دهیم.»
 
منبع: قدس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->